FANDOM

Gli attacchi velenosi di Saryn sono terribilmente efficaci contro nemici organici e sintetici, e la sua abilità di perdere la pelle la rende molto sfuggente.

Saryn è un Warframe basato sul veleno rilasciato nell'Update 7.

Saryn è un Warframe femminile che può diventare un tank passivo grazie alla sua alta salute base e armatura. È un warframe versatile e orientato verso l'offensiva, armato di poteri virulenti e tossici che rapidamente disintegrano i nemici.

I componenti possono essere droppati da Kela De Thaym (Merrow, Sedna)

Credits64.png
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64.png
1
Tempo:72 ore
Vel.:Platinum64.png 50
Prezzo Mercato: Platinum64.png 225 Prezzo Schema: Credits64.png 35,000
Neurottiche
Credits64.png
15000
Circuits64.png
150
NeuralSensor64.png
1

300
Salvage64.png
400
Tempo:12 ore
Vel.:Platinum64.png 25
Chassis
Credits64.png
15000
Morphics64.png
1
Ferrite64.png
1000
Rubedo64.png
50

Tempo:12 ore
Vel.:Platinum64.png 25
Sistemi
Credits64.png
15000
ControlModule64.png
1
Morphics64.png
1
Salvage64.png
550
Plastids64.png
350
Tempo:12 ore
Vel.:Platinum64.png 25

NoteModifica

  • Dopo una votazione nel forum per i founders, è stato dato a questo warframe chiamata Sarin, il quale è un liquido a temperatura ambiente, incolore, inodore, usato come arma chimica.
  • Lei è il primo Warframe femminile il quale non ha una statisticha di difesa bassa, ma anzi ha alti valori di salute e armatura.
  • È la 3° più alta tra i 20 Warframe Esistenti.
  • Saryn è l'unico Warframe che richiede Circuiti al posto delle Piastre in Lega per essere costruita.

Modifica Scheda

PotencyModifica

Not really sure how the names for passives are chosen; if a proper name is given, please change this section's name accordingly. Saryn possesses the passive ability of increasing Status Effect duration by 25%. -->

AbilitàModifica

Spore

Toxic Slash

Forza

IntensifyModU145.png

Durata

ContinuityModU145.png

Portata

StretchModU145.png

SarynVenom.png SarynVenom.png SarynVenom.png
SarynMoult.png SarynMoult.png SarynMoult.png
SarynContagion.png SarynContagion.png
SarynMiasma.png SarynMiasma.png SarynMiasma.png

  • Venom's damage is greatly effected by Constitution, Continuity and Focus. At max level for these mods this adds 18 extra damage per second and 6 extra sets of damage. This takes Venom's total damage from 900 to 1638, an increase of more than 80%.
  • Venom is excellent for bosses with shields to prevent them from re-generating, specially against Ambulas since abilities target the torso, and MOAs take 3.0x damage on that body part.
  • Sentinels can also pop venom spores. This makes Dethcube the best sentinel to increase your chance at popping a spore currently to date.
  • Venom spores that are popped on a target's weak spot will take the respective damage multiplier. For example, if you pop a spore on an Ancient's head, it will deal 50 Poison Damage (25 x 2 damage multiplier). However, Venom's DoT ticks are unaffected by weak spots. Additionally, the AoE damage from popping spores is also unaffected by weak spots. Nearby enemies will still only take 25 Poison Damage from popped spores on weak spots.
  • Molt is very useful against regular Infested if placed during a jump - they'll keep attacking it without dealing any damage.
  • When using Miasma, be careful to not get knocked down during the cast animation, as once up again, Saryn will automatically repeat the cast animation, during this repeat animation she will take damage as normal, leaving you extremely vulnerable.

Saryn può essere equipaggiata con:

Vedi AncheModifica

Inoltre su FANDOM

Wiki casuale